Ben je lid van Onafhankelijk Leven en heb je administratieve hulp nodig? Of wil je dat wij je dossier administratief opvolgen? Een dossierbeheerder helpt je vanop afstand. Zo bespaar jij tijd, geld en zorgen.
Welke administratie doen wij voor je?
Je kostenstaten opmaken
Je jaarplanning opvolgen
Je overeenkomsten registreren
De prestaties van je assistenten doorgeven via bijvoorbeeld het deeleconomieplatform of sociaal secretariaat
Je terugvorderbaar voorschot controleren
Vraag administratieve hulp aan
Neem contact op met de advieslijn op het nummer 03 808 22 99 of via advies@onafhankelijkleven.be.
We werken op afspraak. Je coach plant om de 2 à 3 maanden een afspraak in om je kostenstaat op te maken.
Je bezorgt de facturen, creditnota's en rekeninguittreksels per mail of per post aan je coach.
Je coach registreert op afstand al je kosten en creditnota's op MijnVAPH.
Je ontvangt nadien een overzicht van de ingediende kosten.
Krijg je controle door het VAPH? Je coach nummert je facturen en rekeninguittreksels. Zo vind je je documenten altijd gemakkelijk terug en ben je steeds goed voorbereid op een controle.
Prijs
We helpen jou op afstand. Daarom is administratieve hulp goedkoper dan coaching aan huis.