Overslaan en naar de inhoud gaan
Advieslijn 03 808 22 99

Hulp bij administratie

Ben je lid van Onafhankelijk Leven en heb je administratieve hulp nodig? Of wil je dat wij je dossier administratief opvolgen? Een dossierbeheerder helpt je vanop afstand. Zo bespaar jij tijd, geld en zorgen.

Welke administratie doen wij voor je?

  • Je kostenstaten opmaken
  • Je jaarplanning opvolgen
  • Je overeenkomsten registreren
  • De prestaties van je assistenten doorgeven via bijvoorbeeld het deeleconomieplatform of sociaal secretariaat
  • Je terugvorderbaar voorschot controleren

Vraag administratieve hulp aan

  • Neem contact op met de advieslijn op het nummer 03 808 22 99 of via advies@onafhankelijkleven.be.
  • Of vul het contactformulier in.

Zo werkt het

  • We werken op afspraak. Je coach plant om de 2 à 3 maanden een afspraak in om je kostenstaat op te maken.
  • Je bezorgt de facturen, creditnota's en rekeninguittreksels per mail of per post aan je coach.
  • Je coach registreert op afstand al je kosten en creditnota's op MijnVAPH.
  • Je ontvangt nadien een overzicht van de ingediende kosten.
  • Krijg je controle door het VAPH? Je coach nummert je facturen en rekeninguittreksels. Zo vind je je documenten altijd gemakkelijk terug en ben je steeds goed voorbereid op een controle.

Prijs

  • We helpen jou op afstand. Daarom is administratieve hulp goedkoper dan coaching aan huis.
  • Kijk bij Lidgeld en tarieven.

Benieuwd wie je zal ondersteunen?

Maak kennis met de coaches die je administratief zullen ondersteunen.

Nog geen lid, wel nood aan administratieve ondersteuning?

Als budgethouder kan je eenvoudig lid worden van Onafhankelijk Leven. Je geniet van veel voordelen en krijgt ondersteuning op maat.

  • Je krijgt snel, persoonlijk en duidelijk advies. De advieslijn kan je alle werkdagen bereiken via mail of telefoon.
  • Een coach uit de buurt helpt je verder. Online, bij je thuis, via zitdagen in de buurt of via groepssessies.
  • Je ontvangt 2-wekelijks een ledennieuwsbrief.