Het Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap (VAPH) heeft een nieuw meldpunt opgericht waar iedereen problemen uit de sector kan melden. Voorlopig is dit een proefproject dat loopt tot 28 februari 2020. Knelpunt of probleem ontdekt? Meld het gerust.
Hoe melden?
De bedoeling van het meldpunt is om problemen uit de sector aan het licht te brengen of suggesties voor verbeteringen te doen.
Bijvoorbeeld bedenkingen over de werking binnen de sector of budgetverspilling. Heb jij zoiets te melden? Ga dan naar het meldpunt en vul het invulformulier in.
Iedereen mag meldingen doen maar het meldpunt is niet bedoeld als advieslijn. Je zal geen antwoorden krijgen op vragen of feedback over wat het VAPH doet met je melding.
Met dit meldpunt wil het VAPH vooral signalen en knelpunten gebruiken om het beleid en de regelgeving te verbeteren.
Doe je een melding, dan vraagt het VAPH ook jouw contactgegevens op. Zo kunnen ze jou contacteren als ze nog verdere vragen hebben. Jouw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet doorgegeven.
Momenteel is dit meldpunt een proefproject dat loopt van 2 september 2019 tot en met 28 februari 2020.
Nog vragen? Contacteer de advieslijn.