Advieslijn 03 808 22 99

Jaarverslag: 2013 bracht ons weer samen

Geschreven op ma 19 mei, 2014 door Koenraad Depauw in de categorie Over ons

Jaarverslag: 2013 bracht ons weer samen

2013 was een straf jaar. Een jaar van straffe resultaten en een toegenomen zelfvertrouwen. 2013 was het jaar waar we Onafhankelijk Leven vzw SAMEN brachten, coherent, met focus op de missie en het behalen van onze doelen en resultaten, met controle op onze kwaliteit. 2013 was ook het jaar waar we de focus legden op de ontwikkeling van onze medewerkers, waar we waarden en normen bepaalden en deze  deden doordringen in alle delen van onze werking. Gepassioneerde mensen die doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen, al hun talenten ter beschikking stellen… dat zijn de mensen van Onafhankelijk Leven vzw. 2013 werd gemaakt door de vele vrijwilligers die ons hierbij helpen. Dit jaarverslag is dan ook een dankwoord aan iedereen die de organisatie een warm hart toedraagt.

2013 was een straf jaar. Een jaar van straffe resultaten en een toegenomen zelfvertrouwen. 2013 was het jaar waar we Onafhankelijk Leven vzw SAMEN brachten, coherent, met focus op de missie en het behalen van onze doelen en resultaten, met controle op onze kwaliteit. 2013 was ook het jaar waar we de focus legden op de ontwikkeling van onze medewerkers, waar we waarden en normen bepaalden en deze  deden doordringen in alle delen van onze werking. Gepassioneerde mensen die doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen, al hun talenten ter beschikking stellen… dat zijn de mensen van Onafhankelijk Leven vzw. 2013 werd gemaakt door de vele vrijwilligers die ons hierbij helpen. Dit jaarverslag is dan ook een dankwoord aan iedereen die de organisatie een warm hart toedraagt.

< Terug naar nieuwsoverzicht

Als lid van Onafhanklijk Leven vzw geniet je van interessante voordelen.

Ontdek de voordelen

Ontvang onze laatste nieuwtjes

Door jouw gegevens in te vullen, ga je akkoord met onze privacy policy.

Volg ons via social media

Klik hier en praat met ons mee

Akkoord